Geresnės mokinių motyvacijos link: kaip kurti motyvuojančią mokytis aplinką?
Viešojoje erdvėje girdint daug diskusijų apie būtinybę didinti švietimo kokybę Lietuvoje, šįkart stabtelėkime prie mokinių motyvacijos: kokia ji būna, ko reikia, kad mokiniai jos turėtų, kaip pasiekti, kad motyvacija būtų aukštesnė, kaip mokytojas prie to gali prisidėti? Apie tai apskritojo stalo diskusijos metu su švietimo bendruomenės atstovais kalbėjo mokslininkės dr. Saulė Raižienė (Vilniaus universitetas), dr. Ingrida Gabrialavičiūtė (Mykolo Romerio universitetas) ir Renata Garckija (Mykolo Romerio universitetas). Jos pastarąjį dešimtmetį nagrinėja mokinių mokymosi motyvaciją ir šiuo metu baigė įgyvendinti Lietuvos mokslo tarybos pagal Visuomenės gerovės programą finansuotą projektą „Veiksmingo mokymo(si) paieška: mokinius (ne)motyvuojančio mokytojo elgesio žiedinio profilio vertinimas ir pasekmės (DoIT)“ (Nr. S-GEV-21-2).